wtorek, 31 sierpnia 2010

Wystające stringi #312

Dzisiaj wpis na szybko, wiem że nowe zmiany na blogu coś nie do końca działają tak jakbym chciał ale zajmę się tym wszystkim dopiero w weekend. Póki co muszę nadgonić z innymi rzeczami, także musicie mi to wszystko wybaczyć. Nie przeciągam już więcej tylko zapraszam na równie szybki filmik, które jak dla mnie jest z kategorii tych średnich:



W sumie to nie wiem jak to się dzieję, że ludzie idą do sklepu na jakieś zakupy a wracają z takim łupem. Mi nigdy się nie zdarzyło żeby w sklepie natknąć się na taki widoczek. Już nie raz stawałem i przyglądałem się jakimś kobietom. Ale nigdy nie było tak, żebym dopiął swego i miał przed oczami stringi jakiejś klientki sklepu.

Na filmiku mamy scenę z jakiegoś sklepu, w sumie mi to wygląda na supermarket ale mniejsza o to. Przy półce klęka jakaś kobieta i w tym momencie z jej spodni wystają czarne stringi. Jak dla mnie widać ich zdecydowanie za dużo i wcale to tak seksownie nie wygląda. Ale to tylko moje zdanie, może ktoś woli takie mocno widoki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz