środa, 18 sierpnia 2010

Wystające stringi #299

Siedzenie całymi dniami przed monitorem nie prowadzi do niczego dobrego. Dlatego jeśli jesteście młodzi to powinniście jak najwięcej czasu spędzać ze swoimi rówieśnikami. Tylko w ten sposób nabierzecie niezbędnych umiejętności towarzyskich. Poza tym nigdy nie wiecie co się może wydarzyć podczas takiego spotkania:



Jak pewnie wiecie mówiłem kiedyś coś o wyjeździe - jak powiedziałem tak też zrobiłem. Wszystkie filmiki, które oglądacie od kilku dni są publikowane w automatyczny sposób. Mam nadzieję że to działa i nie okaże się, że nie zobaczyliście przez te dni żadnego wpisu. Byłaby to dla mnie prawdziwa porażka, bo walczę już prawie 300 dni.

Na filmiku widzimy dwie dziewczyny siedzące w jakimś pokoju. Niby nic nadzwyczajnego ale jak się przyjrzymy to zobaczymy, że dziewczynie, która siedzi na krześle widać czarne stringi. Właściwie jej majteczki są bardzo dobrze widoczne i aż miło jest sobie na nie popatrzeć. Tak więc siedzenie w domu może mieć swoje plusy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz