poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Wystające stringi #304

Tym razem wpis publikuje znacznie wcześniej, już mam dość siedzenia po nocach skoro można napisać coś wczesnym wieczorem. Nie będzie dziś rewelacje, nie będzie też zapowiadanego od kilku dni nowego przedsięwzięcia. O wszystkim napiszę jutro za dnia, bo wieczorami nie mam już do tego głowy - tymczasem zapraszam do zapoznania się z kolejnym filmikiem:



Mam nadzieję, że jesteście w stanie wybaczyć mi te wszystkie opóźnienia. Jak dobrze pójdzie to jutrzejszy wpis będzie opublikowany w środku dnia - chcę wszystko dokładnie opisać a na to potrzeba troszkę czasu. Miejmy nadzieję że projekt się wam spodoba, bo przyznam się że zależy mi na polskich czytelnikach bardziej niż na zagranicznych.

Jeżeli chodzi o sam filmik to jest to takie leniwe nagranie - otóż na jakimś łóżku leży sobie dziewczyna, której ze spodni bardzo wyraźnie wystają różowe stringi. W pewnym momencie jakiś chłopak za nie dość zdecydowanie pociągnął i na tym się skończyło. W sumie to szkoda że nie pokazali co działo się dalej, może dziewczynie się to spodobało...

1 komentarz:

  1. Miał być wpis w środku dnia jak dobrze pójdzie. Czekamy :D

    OdpowiedzUsuń