piątek, 27 sierpnia 2010

Wystające stringi #308

Moja wczorajsza propozycja nie przyjęła się z jakimś gromkim poparciem dlatego pewnie nie wprowadzę jej dla polskich użytkowników. Blog będzie funkcjonował nadal w takiej formie - jednak polskich dziewczyn raczej nie zobaczycie. Chyba że ja albo któryś z czytelników nagra jakiś filmik i się nim podzieli - może to być nawet takie nagranie z ukrycia:



W sumie gdybyście Wy, jako czytelnicy się zmobilizowali i nagrali chociaż kilka filmików to można by pomyśleć o nagrodach. W końcu trzeba by jakoś docenić odwagę i czas poświęcony na uchwycenie tych jakże ciekawych chwil. Mam nadzieję, że znajdą się chętni i wtedy ruszymy z miejsca, bo ile można biernie oglądać dziewczyny.

Ale zamiast tego wszystkiego może obejrzyjmy kolejną dziewczynę - tym razem nie da się o niej za wiele powiedzieć. Jakaś panienka siedzi sobie na krześle w taki sposób, że ze spodni wystają jej czarne stringi. Mi osobiście wydaje się że to szkoła ale nie jestem pewien. Jak ktoś zna rosyjski to może przetłumaczyć tytuł - to powinno nam coś powiedzieć.

2 komentarze:

  1. No jak narazie mam pare zdjec z plazy z wakacji takze jak jestes zainteresowany to moge ci je jakos wyslac... natomiast co do filmikow mysle ze sie w koncu odwaze i nagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak masz coś ciekawego to zapraszam:
    asdfqwety@wp.pl
    Taki spamowy e-mail ;)

    OdpowiedzUsuń