niedziela, 22 sierpnia 2010

Wystające stringi #303

Miałem przygotować dzisiaj specjalny wpis jednak nic z tego nie wyszło, nie udało mi się zebrać wszystkich potrzebnych informacji. Niestety niedziela ma to do siebie, że każdy chce sobie wypocząć i nie zajmuje się niczym innym. Tak więc zanim opowiem co zrodziło się w mojej głowie musicie się wyspać a przedtem obejrzeć filmik:



Całość moim przemyśleć z ostatnich dni dotyczy filmów z udziałem naszych rodaczek. Nie byłyby to takie króciutkie produkcje tylko znacznie dłuższe nagrania. Póki co jestem w fazie planowanie i zobaczę co z tego wszystkiego wyjdzie. Mam nadzieję, że z zagranicy dostanę pozytywny sygnał i będziemy mogli zacząć działać.

A dzisiejszy filmik jest taki dziwny - jakaś młoda i atrakcyjna kobieta rozpacza na ulicy. Nie bardzo wiem o co chodzi ale gdy dziewczyna upada na ziemię to ze spodni wyraźnie wystają jej czarne stringi. Jest to bardzo przyjemny widok ponieważ panienka jest zgrabna i niezwykle seksowna. Oby częściej widywać takie majteczki na takich dziewczynach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz