czwartek, 26 sierpnia 2010

Wystające stringi #307

Uwaga:
Już od dawna zapowiadałem specjalny wpis - chciałbym się was o coś zapytać. Chciałbym stworzyć kilka filmików z polskimi dziewczynami. Całość byłaby rzecz jasna ustawiona ale dzięki temu moglibyście liczyć na interesujące was ujęcia. Wspólnie wybralibyśmy jakieś miejsca. Ludzie z zagranicy są chętni na polskie dziewczyny. Mogę stworzyć stronę po angielsku dla obcokrajowców jednak zdaję sobie sprawę, że was też to może zainteresować. Stąd moje pytanie - czy są osoby, zainteresowane filmikami z polkami - pewnie w cenie 2-3 zł

Jeżeli chodzi o dzisiejszy wpis to jak najbardziej będzie on nawiązywał do powyższej uwagi. Chcę wam pokazać, że polskie dziewczyny również mogą być pociągające w takim stroju. Powiem więcej, nawet telewizja promuje tego typu zestawienie i do tego podnosi je do rangi sztuki. Ale jeśli jesteście ciekawi o co mi chodzi to popatrzcie na film:



Jak widzicie nawet teatr sięga po modę ulicy, można zrobić sztukę i zadziwić ludzi tym, co na ogół niezbyt im się podoba. Mam nadzieję, że ktoś kto oglądał tę sztuką nie zachodził w głowę czemu ta dziewczyna jest tak ubrana. Ktoś miał naprawdę dobry pomysł na nowoczesne przedstawienie utworu i zrobił to w bardzo odważny sposób.

Filmik jest fragmentem sztuki teatralnej - w sumie początek nie zapowiada tego co będzie dalej. Otóż w momencie kiedy para zaczyna tańczyć zauważamy, że dziewczynie wyraźnie wystają ze spodni stringi. Jest to pewnie celowe zamierzenie bo czarne majteczki są naprawdę wysoko wyciągnięte i cały czas dobrze widoczne.

2 komentarze:

  1. Szczerze to kase mam na co wydawac i mimo ze mnie cos takiego kreci to szkoda by mi bylo tych 2-3 goli... Masz dobry pomysl ale zdalo by egzamin jakby bylo to darmowe. Jak uda mi sie cos nakrecic ciekawego to dam znac, moze skorzystasz;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodziewałem się takie polskiego podejścia :) Ale zawsze lepiej było zapytać. Jakieś koszta mogę ponieść ale musi mi się to zwracać, więc chyba nie pozostanie nic innego jak przygotować się na obcokrajowców ;)

    OdpowiedzUsuń