środa, 11 sierpnia 2010

Wystające stringi #292

Jak widzicie filmiki są bardzo ulotne - co widać po wczorajszym wpisie, którego już dzisiaj nie da się obejrzeć. Tak więc zaglądajcie tu codzienne a wtedy macie pewność, że uda wam się zobaczyć przygotowany przeze mnie filmik. Mam już wybrane filmy, które pojawią się gdy ja będę cieszyć się wakacjami - tymczasem wspólnie czerpmy radość z tego nagrania:



Mam wielki problem z rozpoznawaniem miejsc - nigdy nie wiem czy taka sceneria to bardziej hipermarket czy może podziemny parking. Zastanawia mnie też skąd w kobietach tyle odwagi i spontaniczności żeby robiły takie rzeczy. Jestem tym wszystkim niezwykle zaskoczony i mam nadzieję, że każdego dnia taki będę.

Jeżeli zaś chodzi o sam filmik to mamy na nim całkiem młodą dziewczynę, która w drodze na schody rozpina spodnie i możemy zobaczyć jak wystają z nich czarne stringi. Gdy już znajdzie się na ruchomych schodach pokaże nam swoje pośladki, który wyglądają niesamowicie apetycznie. Zawsze miejsce publiczne będą moim numerem jeden.

1 komentarz:

  1. Nie no lajtowo... niestety filmiki znikaja szybko, nie da sie na to nic poradzic ale filmik ktory teraz zaprezentowales jest spoko;D

    OdpowiedzUsuń