piątek, 20 sierpnia 2010

Wystające stringi #301

Jeszcze dwa miesiące i spełni się moje małe marzenie o prowadzeniu bloga przez rok. Codzienne aktualizacje stały się dla mnie czymś całkiem naturalnym. Nie jest to już żadna walka ze sobą o napisanie tych kilku słów. Jeżeli zaś chodzi o walkę, to czasem pewna dawka agresji może być całkiem pozytywna - ot choćby w tym przypadku:



Znów są to bijące się dziewczyny, które robią to dla zabawy. Czasem mam wrażenie, że w kobietach jest coraz więcej testosteronu i stąd te wszystkie pomysły. Może jest to daleko idąca teoria ale moim zdaniem to nawet jest możliwe. Ja tam nic do tego nie mam, w końcu dzięki temu możemy cieszyć się takimi filmikami.

Dzisiaj nawet jest na co popatrzeć. Dwie bijące się dziewczyny to już coś, jeśli dołożymy do tego, że są zgrabne to mamy już naprawdę dobry materiał. Na dodatek jednej z dziewczyn, podczas walki, ze spodni wystają czarne stringi i to bardzo wystają. Tak więc nie pozostaje nam nic innego jak podziwiać piękno tego niecodziennego sportu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz