poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Wystające stringi #311

Zmiany na blogu:
Jak widzicie blog nieco się zmienia - doszła zakładka "Kontakt" dzięki której możecie się ze mną skontaktować w każdej sprawie. Druga rzecz to NEWSLETTER - takie czerwone pole po prawej stronie - zapisując się na niego będziecie otrzymywać na e-mail niepublikowane tutaj materiały. Reklam niestety nie dostaniecie, bo niczego nie sprzedaję. W kwestii anonimowości, całość obsługuje dodatek z Google więc nie znam adresów osób, które się zapisały, widzę tylko ich liczbę. Gdy zbierze się 10 osób wysyłam pierwszą niespodziankę. To jeszcze nie koniec zmian...

Wpis publikuje dość wcześnie ale wszystko dlatego, że wieczorem nie mam już na to czasu. Poza tym pracuję nad innymi projektami ale mimo wszystko chcę kontynuować prowadzenie bloga. Wkrótce powinny się pojawić kolejne zmiany ale póki co muszę sobie odpocząć i coś zjeść - okazuje się, że jedzenie również może być ciekawą przygodą:



Po raz kolejny okazuje się, że wyjście do ludzi może być bardzo opłacalne. Nie wiem czemu tak wiele osób siedzi w domu i narzeka - przecież od tego nic się nie zmieni. Właściwie to taka moja główna myśl na dzisiaj, jeżeli chcemy coś zmienić w swoim życiu to musimy działać. Samo myślenie i planowanie do niczego nas nie doprowadzi.

Cała akcja filmu ma miejsce w restauracji. Jakiś mężczyzna wypatrzył kobietę siedzącą przy stole, której niemal cały czas wystają czerwone stringi. Żeby było ciekawiej, panienka chyba nie zdaje sobie z tego sprawy, przez co całość wygląda jeszcze bardziej pociągająco. Mam nadzieję, że Ci ludzie to stali klienci i znów zaserwują nam takie nagranie.

1 komentarz:

  1. Próbowałem sie zapisac na tym nowym biuletynie (NEWSLETTER) ale lipa nie umiem albo sie nie da tego zrobic gdyz po kliknieciu wyswietl biuletyn wychodzi =>Testowa wiadomość.
    Artur. PS: Umiesciles te moje zdj??:D

    OdpowiedzUsuń