niedziela, 1 sierpnia 2010

Wystające stringi #282

I kolejny dłuższy wpis się dzisiaj szykuje. Tym razem wszystko związane jest z domem i tym co tutaj robimy. Szczerze mówiąc, chyba najodważniejsze filmiki nagrywane są właśnie w domach, bo w końcu tutaj się niczego nie wstydzimy - warto jednak zadbać aby pokazać się od strony zadbanej osoby. Nie wiem jak o nas świadczy leżenie pod stołem:



Chyba nie byłbym sobą gdybym nie zaczął się zastanawiać o co tutaj chodziło. To już jakieś moje zboczenie, otóż zawsze zastanawia mnie jak doszło do danej sytuacji, kto to wszystko sprowokował i dlaczego wypadki potoczyły się w tym konkretnym kierunku. Ale nie jestem w stanie dowiedzieć się tego wszystkiego - pozostaje mi tylko gdybanie.

Cały filmik jest o jakiejś dziewczynie, która leży pod stołem. W zasadzie nie mam pojęcia co ona tam robi i czemu się tak wierci. Najciekawszym dla mnie momentem jest ten, kiedy panienka wychodzi spod stołu i naszym oczom ukazują się jej stringi wystające ze spodni. Nawet możemy zobaczyć kawałeczek jej zgrabnego tyłeczka.

1 komentarz:

  1. Bardzo mądry wstęp i jak najbardziej się zgadzam z Tobą. Czytając te wpisy wnioskuje że jesteś inteligentną osobą!:D

    OdpowiedzUsuń