wtorek, 3 sierpnia 2010

Wystające stringi #284

Zaczynamy kolejny wieczór, tym razem będzie coś o szczęściu jakie może spotkać każdego z nas i to w najmniej oczekiwanym momencie. Jeśli myślicie że chodzi o mnie to jesteście w błędzie, mnie nigdy nic takiego nie spotyka. Mówię raczej o pewnym faceci który wyszedł sobie na popołudniowy spacer po mieście i zobaczył coś fascynującego:



Zawsze jestem pełen podziwu dla takich ludzie - będę to podkreślał za każdym razem, głownie dlatego że sam nie jestem w stanie ich naśladować. Być może kiedy przygotuje dla was pierwsze nagranie to moje podejście się zmieni. Ale póki co jest to dla mnie rzecz niewykonalne dlatego tak wiele piszę o szczęściu i odwadze.

A jeżeli chodzi o sam film, to jest on o kobiecie idącej przez miasto, które bardzo wyraźnie wystają stringi ze spodni. Panienka nie zdaje sobie z tego sprawy i dzięki temu można podziwiać jej krągłości. Mam nadzieję, że nawet gdyby wiedziała, że widać jej majteczki to dalej by tak chodziła. Takie kobiety powinny wypełniać nasze wszystkie ulice.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz