poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Wystające stringi #290

Jeszcze kilka dni i będę mieć na swoim koncie ponad 300 wpisów. Liczba może nie robi wrażenia ale dla mnie jest to niezwykle ważne. Każdego dnia coś tutaj piszę i wrzucam nowy filmik. Wiele z nich zostało już usuniętych ale mnie to nie zraża. Tak więc zapraszam do zapoznania się z wpisem numer 290 oraz do obejrzenia filmiku, który jest do niego dołączony:



Już dawno nie było tu czegoś związanego z tańcem. Tak więc żeby przypomnieć sobie jak wyglądają majteczki podczas tańczenia odnalazłem dla was taki oto filmik. W sumie to nigdy nie grałem w tego typu grę. Ciekawe czy bym sobie poradził i jak by mi szło - może ten filmik będzie taką małą motywacją, żeby spróbować się w czymś nowym.

Tym razem mamy młodą dziewczynę, która tańczy na jakieś grze - nawet nie wiem ja to się nazywa. Ważne jest jednak to, że kobieta tak się oddaje tańcu i chęci pobicia rekordu, że nic sobie nie robi z faktu iż w trakcie występu ze spodni wyszły jej niebieskie stringi. Dziewczyna tańczyła przez cały czas ze stringami wystającymi ze spodni - piękny show.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz