wtorek, 24 sierpnia 2010

Wystające stringi #305

Wpis miał się pojawić za dnia - w sumie to sukces, że w ogóle się pojawił. Wydawało mi się, że już dzisiaj nie uda mi się niczego napisać. Niestety mój sprzęt odmówił posłuszeństwa i działam na jakiejś zastępczej maszynie. Jestem niesamowicie zirytowany z tego powodu, będę miał masę opóźnień jak również problemy z szukaniem nowych filmików:



Nawet nie wiem co mogę tutaj napisać, przyznam wam że troszkę mi się śpieszy. Cały czas boje się, że znów coś nawali i nie będę mógł dodać tego postu. W sumie jest to dla mnie dobra nauczka, powinienem jako przewidzieć taką sytuację i się na nią przygotować. Nie sądziłem jednak że zajdę tak daleko w prowadzeniu tego bloga.

Dzisiejsze nagranie jest bardzo ładne jeśli chodzi o jakość - jeżeli mowa o majteczkach to jest ich niewiele. Musicie uważnie patrzeć bo dziewczynie w krótkich spodenkach będą wystawać stringi wtedy, gdy będzie się podnosić z piasku. To chyba jedyny moment kiedy widać jej majtki - w sumie to są fajne i mogłoby być tego więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz