piątek, 30 lipca 2010

Wystające stringi #280

Nie bardzo wiem jak mam zacząć ten wpis, zawsze mam ten problem kiedy filmik jaki zamierzam przedstawić nie ma żadnej myśli przewodniej. Chciałbym mieć jakieś zdolności pisarskie, wtedy mógłbym tutaj pisać niemal wiersze, a tak to musicie się zadowolić moimi staraniami. Skoro wstęp mamy za sobą to możemy przejść do oglądania filmiku:



O czym się będę tutaj rozwodzić - długo myślałem co mogę powiedzieć, jak mogę podsumować film i zjawisko jakie promuje. Dochodzę jednak do wniosku, że przez te wszystkie dni to co tutaj oglądacie stało się dla was czymś normalnym. Tak więc nie będzie dzisiaj nic o nietypowych zachowaniach - po prostu z biegiem czasu stały się one normalne.

A co do samego filmu to jest on nawet ciekawy - jakaś zgrabna dziewczyna sobie i ze spodni wystają jej fioletowe stringi. Taki żywy kolor naprawdę nieźle pobudza, tym bardziej że dziewczyna jeszcze nieco poprawia widoczność swoich majteczek. Panienka ma niezłe ciało i widać że wie jak kusić facetów - ja tam nie mam jej tego za złe.

1 komentarz:

  1. Hehe... bardzo ciekawy wstep. Gdybym ja umial tak pisac o wszystkim i o niczym to mialbym 5 z polaka.. Ale to tak nawiasem skoncentruje sie jednak na filmiku:D Ciekawy i interesujacy, a juz najbardziej zastanawia mnie to co ta kobieta chciala osiagnac :DD

    OdpowiedzUsuń