poniedziałek, 5 lipca 2010

Wystające stringi #255

Dzisiejszy wpis wręcz spadł mi z nieba. Pora jest już późna a ja dopiero co wziąłem się za rozglądanie w poszukiwaniu filmu. Niestety wiele rzeczy mnie goni tak więc nie zawsze udaje mi się wszystko przygotować tak jak należy. Jednak jak widać póki co wpisy są publikowane i nie zanosi się żeby miało byś inaczej - chociaż co będziesz podczas urlopu?



Podczas urlopu jedni leżą sobie na słońcu i nic nie robią, inni ciężko pracują a jeszcze inni siedzą sobie nad wodą i łowią rybki. Zapewne ostatnia czynność kojarzy się przede wszystkim z mężczyznami, okazuje się jednak, że kobiety równie chętnie zajmują się tą rozrywką. Czasem wygląda to niezwykle ciekawie a wręcz pociągająco.

Tutaj mamy jedną taką dziewczynę, dla której łowienie jest tak ważne, że nie przejmuje się nawet widoczną bielizną. Kiedy tak sobie kuca i coś majstruje w wodzie jej stringi są niemal całe widoczne. Szkoda tylko że jest to jeden z bardziej zabudowanych modeli, jednak mimo wszystko na zgrabnej pupie wygląda to dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz