wtorek, 20 lipca 2010

Wystające stringi #270

Czasem jest tak, że bardzo długo się staracie zanim coś osiągniecie. Dzisiejszy filmik będzie niejako do tego nawiązywał. Co prawda nie zrozumiałem z niego ani słowa ale pismo obrazkowe jeszcze do mnie trafia. Tak więc może nie traćcie więcej czasy na czytanie tego co piszę - po prostu usiądźcie wygodnie i weźcie się za uważne oglądanie tego filmiku:



W zasadzie to jestem w nie najlepszej formie, jak tylko skończę tę notkę to kładę się spać. Tak wiem która jest godzina ale jakoś nie widzę siebie robiącego cokolwiek innego. Nie mam w sobie tyle zapału i energii co reporter z powyższego nagrania. Swoją drogą jestem całkiem ciekaw czego dotyczył ten reportaż, dialogi mogły być kontrowersyjne.

Właściwie to nawet nie wiem jak opisać ten film, jest to jakiś reportaż - chyba związany z modą. W pewnym momencie kamera pokazuje nam kucającą dziewczynę, której ze spodnie wystaje kawałek stringów. Niestety to tylko mały i krótki fragment (odpowiednio bielizny i filmu), potem natomiast o czymś rozmawiają ale jak wspominałem - pojęcia nie mam o czym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz