niedziela, 25 lipca 2010

Wystające stringi #275

Kolejny dzień za nami, tym razem mamy weekend więc i wiele do roboty nie było. Chociaż jak powszechnie wiadomo to właśnie w te dni ludzie najchętniej chodzą na zakupy. Czasem może być tak, że ciężki siatki będą początkiem czegoś dobrego. Tak było w tym przypadku - jeśli jesteście ciekawie co się stało to obejrzyjcie filmik:



Sam nie cierpię robić zakupów, jest to dla mnie pewnego rodzaju kara, bo co może być gorszego od oglądania różnych rzeczy. Przymierzanie już kompletnie mnie zabija, dla mnie zakupy to ekspresowe bieganie po sklepie i zbieranie tych rzeczy, które są niezbędne. Cała reszta może poczekać - ale kobiet robią to zupełnie inaczej.

Dziewczyna zrobiła zakupy ale coś nie mogła się z nimi zabrać. Kucnęła więc aby poprawić siatki. W tym momencie z jej czarnych spodni było doskonale widać jej czarne stringi. Można by pomyśleć że to jakiś komplet. Wyszło to naprawdę ciekawie, chociaż ta czerń od dłuższego czasu mnie deprymuje. Nie mogę jednak nic z tym zrobić.

1 komentarz:

  1. Kolejny dobry filmik, szkoda tylko ze taki krotki;p Przyznam ze zmotywowalo mnie to do robienia zakupow! Chcialbym jeszcze nadmienic ze mozna rowniez wiele zobaczyc z hipermarketowych sklepach z odzieza. Dla przykladu: zeby zmierzyc buta nalezy sie pochylic a wtedy widzimy ...:D

    OdpowiedzUsuń