środa, 28 lipca 2010

Wystające stringi #278

Ten dzień był dla mnie niesamowicie długi i nużący. Wiem że jeszcze nie ma 21 ale ja z wielką chęcią położyłbym się do łóżka, nawet nie wiecie jak mnie zwala z nóg. Ale jeżeli chodzi o problemy z chodzeniem to nie tylko ja tak mam. Czasem zbyt luźnie podejście do różnych używek może skończyć się w dość interesujący sposób - zobaczcie jaki:





Może troszkę przesadziłem, bo dziewczyna całkiem dobrze trzyma się na nogach. W zasadzie jeśli ktoś z was wie o czym oni mówią to mógłby się tym podzielić. Mi to wygląda na rosyjski ale głowy sobie nie dam uciąć. O ile sam filmik to jedno, to czasem dialogi dają znacznie więcej zabawy - także jak ktoś to rozszyfruje to niech pisze i się nie krępuje.

Jak widzicie dostaliście dwa filmiki z tą samą dziewczyną. Panienka kręci się coś bez celu jednak dla nas najważniejsze jest to, że przez cały czas ze spodnie wystają jej czarne stringi. Może nie ma figury modelki a majteczki nie są zbyt skąpe to mimo wszystko miło się patrzy, jak dziewczyna nic sobie nie robi z widocznej bielizny.

1 komentarz:

  1. Oooo.. Dwa filmiki! dieta tej panience by sie przydala, byc moze zgodzisz sie ze mna:D Wracajac do filmiku rowniez fajnie nagrany, dobrze sie go ogladalo, ale mistrzu mimo szczerych checi nie potrafie odszyfrowac tego dialogu...

    OdpowiedzUsuń