czwartek, 1 lipca 2010

Wystające stringi #251

Dzisiejszy wpis potraktujcie jak mało wyrafinowany żart. Jeśli jeszcze nie domyślacie się o co chodzi to może i lepiej. Ale żeby potem nie było że nie ostrzegałem was przed tym drastycznym widokiem. Do niczego nie namawiam i nie biorę żadnej odpowiedzialności za to co robicie. Ale dość już tego wszystkiego, jak ktoś jest odważny to niech sam spojrzy:



Myślałem, że jeśli chodzi o kobiety i stringi to zawsze będzie to dla mnie naturalnym i pięknym połączeniem. Jak to jednak bywa nadchodzi taki dzień kiedy człowiek musi zmienić swoje nastawienie i niejako przebudować swoje przekonania. U mnie ten dzień chyba ma miejsce ale czy mogłem coś poradzić, przecież to było nie do opisania.

Ale dla tych co nie dali rady obejrzeć całego filmu takie małe streszczenie, mamy tutaj kobietę, która swoją młodość ma już dawno za sobą. Stringi wystają jej niesamowicie mocno ze spodni, nie wygląda to zbyt apetycznie, tym bardziej że tyłeczek tej kobiety nie należy do najjędrniejszych. Gdyby nie pech to nigdy bym nie wrzucił tu tej produkcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz