poniedziałek, 12 lipca 2010

Wystające stringi #262

Kolejny gorący dzień, czasem boje się, że komputer odmówi mi posłuszeństwa i nie będę w stanie dodać wpisu. Ostatnio planuję wypad na wakacje i nie bardzo wiem jak to zrobić, żeby wpisy pojawiły się mimo mojego wypoczynku. Mam nadzieję że jakoś się z tym uporam, w końcu komputery to męska rzecz, kobiety przy nich wyglądają nieco inaczej:



Zawsze jestem pełen podziwu dla osób, które na bacząc na żadne przeciwności są w stanie wyjąć jakiś sprzęt do nagrywania i uwiecznić interesujący ich moment. Nie wiem czy jest to odwaga czy też bezczelność ale i tak jestem pod wrażenie. Może kiedyś trafię na taki materiał, gdzie osoba nagrywana zrozumiała że ktoś uczynił z niej bohatera swojej produkcji.

Dzisiaj przyglądamy się kobiecie, która jest tak zaangażowana pracą przy komputerze, że nie zauważyła tego iż jej majtki wystają ze spodni. Są to oczywiście czarne stringi, dobrze widoczne i niezbyt skąpe. Mimo wszystko cała aranżacja jest jak najbardziej pozytywna i mimo wszystko może się to podobać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz