piątek, 23 lipca 2010

Wystające stringi #273

Zbliża się dla mnie czas urlopu i mam pewien problem, otóż do tej pory nie znalazłem rozwiązania, które pozwoli mi nieprzerwanie prowadzić tego bloga. Będę musiał coś wymyślić, jutro zaczynam poszukiwania sposobu na to, żeby podczas mojej nieobecności dalej pojawiały się wpisy. A póki co zapraszam na amatorski film jakiegoś łowcy:



Zawsze powtarzałem, że należy mieć oczy dookoła głowa. Dzięki temu każdy spacer może być całkiem ciekawą przygodą. Jak widać na powyższym filmiku ma to potwierdzenie w rzeczywistości. Zastanawia mnie też fakt, że kobiety tak chętnie sprzątają swoje samochody, myślałem że to nie jest ich ulubione zajęcie.

Dzisiaj mamy tutaj taki reportaż śledczy - jakiś ktoś idzie sobie i filmuje chyba chodnik. Grunt że jego celem jest kobieta, która czyści samochód. Dziewczyna kuca przy drzwiach tak że ze spodni wystają jej jaskrawe stringi. Na tym filmik się kończy - w sumie szkoda bo pewnie dało radę nagrać coś dłuższego, kobieta była tak zapracowana, że nie zdawałaby sobie z tego sprawy.

2 komentarze:

  1. Nie nie....:D Pierwszy raz spotykam sie z tak systematycznym i skrupulatnym prowadzeniem bloga. Gratuluje serdecznie!! Codziennie tu zagladam i czekam na ciekawe filmiki;d Oby tak dalej;D pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam siebie nie poznaje, to mój jedyny blog, którego tak pilnuję. Dziękuję za wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń