niedziela, 17 stycznia 2010

Wystające stringi #86

Weekend już się kończy ale to nie znaczy, że zabawa również ma dobiec końca. Dzisiaj zobaczymy jak można bawić się na całego. Filmik jest długi i momentami może się nudzić - chociaż jak ktoś się wkręci to naprawdę jest na co popatrzeć. To wygląda wręcz jak gang - w którym znakiem rozpoznawczym jest "sami wiecie co" - zapraszam:



Jak to zwykle bywa w takich przypadkach, nigdy nie mam dość cierpliwości żeby obejrzeć filmik do końca i mam problem z opisaniem go. Jednak tym razem widziałem dość spory fragment i muszę powiedzieć, że zabawa była przednia. Co z tego że nie wiadomo o co chodzi, czasem wystarczy wczuć się w panującą atmosferę.

Jeżeli zaś zajmiemy się tym, co jest tematem naszych codziennych rozważań, to już od pierwszych minut naszym oczom ukazują się białe stringi jednej z dziewczyn. Ale to nie koniec, im dłużej ogląda się ten film, tym większej ilości dziewczyn widać majtki. Ja skończyłem na trzeciej minucie i nie wiem co jest dalej. Tak więc jeżeli pojawia się tam więcej miłych widoków to podzielcie się tą informacją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz