poniedziałek, 4 stycznia 2010

Wystające stringi #73

I stało się coś czego nie przewidziałem. Mianowicie w natłoku myśli skasowałem sobie listę filmów, tak więc dzisiaj moje awaryjne video, mam nadzieję że to nie powtórka. W końcu dziewczyn jest tyle że na każdy dzień może być inna dupcia:



Tym razem gościmy na dworcu kolejowym, nie jest to idealne miejsce do obserwacji ponieważ ludzie pędzą tam na złamanie karku. Jak jednak widzicie, są i tacy którzy znajdują chwilę wytchnienia i postanawiają sobie posiedzieć. Jest to idealny moment dla obserwatora, którego czujne oko jest wrażliwe na piękno.

Piękne w tym przypadku są wystające stringi tej dziewczyny. Wszak czy może być coś ładniejszego dla faceta niż widok młodej panienki pokazującej tak skąpą bieliznę. Nie wiem jak wy, dla mnie jest to pewien fenomen. Raptem kilka sznurków potrafi tak pobudzić męska wyobraźnię do działania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz