sobota, 9 stycznia 2010

Wystające stringi #78

To co dzisiaj znalazłem przerosło nawet moje najśmielsze oczekiwania, jeżeli ktoś z was myśli że to co robię jest głupie, że prowadzenie bloga o stringach to jakiś uraz mózgu to ciekaw jestem co powiedzie na ten filmik - daleko mi do Japonii:



Wydawało mi się, że to ja łamie jakieś stereotypy, że to ja robię coś dziwnego pisząc już przez trzy miesiące o stringach. Jednak to wszystko nie jest takie jak można by pomyśleć, jeżeli obejrzeliście ten filmik i wiecie o co w nich chodzi to was podziwiam. Ja nie zrozumiałe ani słowa, tyle że nie o to tu chodzi.

Z tego co widzimy, to wystające stringi odgrywają w tym teleturnieju znaczącą rolę. Nie mam pojęcia o co grają ani jakie są zasady - jednak same założenia gry już mnie przerastają. Być może uda mi się znaleźć jakąś odpowiedź, gdy tylko rozszyfruję tytuł tego programu. Wkrótce skompletuje całe odcinki z porządnymi opisami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz