środa, 6 stycznia 2010

Wystające stringi #75

Zachęcony wzrostem popularności postanowiłem dać wam troszkę więcej radości. Dzisiaj do boju staną dwie młode dziewczyny. Sami zdecydujecie która z nich była lepsza - powiem tylko tyle - obie pokazały się z jak najlepszej strony, aż miło było patrzeć:



Nie wiedziałem, że dziewczyny potrafią być takie agresywne wobec siebie, to lepsze niż zapasy, chyba że postanowią zmienić przepisowe stroje. Właściwie to początek może wydawać się nudny, sam go przespałem i dopiero potem ogarnąłem się, że przydałoby się wypatrzeć jakiś ciekawy moment dla was.

Nie musiałem długo czekać, gdzieś po minucie kiedy to walka przenosi się do parteru obie dziewczyny zaczynają stosować zakazane chwyty. Otóż wystające stringi stają się idealne do chwycenia. Co najpiękniejsze - dotyczy to ich obu. Tego jeszcze nie było - dwie dziewczyny i każdej z nich wystają stringi. Oby częściej tak załatwiały spory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz