sobota, 2 stycznia 2010

Wystające stringi #71

Co by wiele nie pisać, są dziewczyny dla których liczy się tylko fajna ciałko, więc skoro taki jest system wartości w dzisiejszych czasach to nie pozostaje mi nic innego jak pokazać wam kolejny filmik. Jak się lansować to na całego:



Jak widzicie nawet mała kamerka w domowym komputerze może być źródłem wielu przyjemności. Nie jestem jednak pewien ile za taki biznes można wyciągnąć. W końcu gdyby mi ktoś płacił za pokazywanie się w piżamie albo dresie to nie wahałbym się ani chwili. Czy można sobie wymarzyć lepszą pracę.

Jednak wystające stringi niektórym po prostu pasują, jeżeli się z tym nie zgadzacie to trudno. Jak dla mnie to ta dziewczyna wiedziała co robi. W końcu wyciągnęła je wręcz perfekcyjnie. Może gdyby i u nas video-czaty były tak popularne to mielibyśmy i polskie filmiki. Ale póki co nie mogę narzekać, znajdę i Polkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz