sobota, 26 grudnia 2009

Wystające stringi #64

Tak jak obiecałem, święta się już właściwie skończyły dlatego dzisiaj będzie takie coś bardziej klimatyczne. W zasadzie nie będzie tego wiele, jedynym wspólnym czynnikiem będzie padający śnieg. Mimo wszystko sami zobaczcie jak zdradziecki może być to opad:



Na wstępie mały żal, otóż YouTube coś za mną nie przepada i coś nie zawsze mi wychodzi taka opcja, aby w ramce filmu było na początku zdjęcie przedstawiające wybrany moment. W końcu chciałem żebyście już od pierwszej chwili wiedzieli, że na pewno zobaczycie wystające stringi bądź coś równie dobrego.

Czemu pozwoliłem sobie na taką dygresję, otóż za pierwszym razem gdy oglądałem ten filmik to zupełnie przegapiłem ten moment i byłem gotów skasować go ze swojej listy. Dopiero po ponownym przejrzeniu dostrzegałem, że dziewczyna idąca po trawniku tak szczęśliwie się potyka, że naszym oczom ukazują się jej majteczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz