poniedziałek, 14 grudnia 2009

Wystające stringi #52

Moje przepowiednie się sprawdziły, wczoraj pisałem o śniegu i stało się. Zaraz po przebudzeniu moim oczom ukazał się biały puch. Skoro tak dobrze mi idzie to pora się pakować i gdzieś jechać, a kobieta walizkę powinna pakować tak:



Na sam widok przechodzi mnie dreszcz, szczególnie że podczas pisania tego tekstu panuje u mnie ujemna temperatura. Jednak taki widok naprawdę daje człowiekowi troszkę ciepła, szczególnie gdy nic innego nie jest w stanie go rozgrzać. Jednak kobiety czasem się przydają i mają swoje dobre strony.

Jest to kolejna para, która z tego co zdążyłem zauważyć zajmuje się kręceniem tego typu filmików. Nie wiem czy jest to przypadkowe ale wychodzi im to naprawdę dobrze. Być może facet jest fanem wystających stringów albo to dziewczyna lubi je pokazywać dając tym samym radość swojemu facetowi. Każda odpowiedź będzie dobra o ile nie zaprzestaną filmowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz