poniedziałek, 21 grudnia 2009

Wystające stringi #59

Zima w pełnie sparaliżowała moje miasto, czasem mam wrażenie że już nie uda mi się wrócić do domu, wtedy jednak wyłania się autobus i czuję że jednak dotrwam do sylwestra. A jeżeli już mowa o imprezach to przenieśmy się na jedną z nich:



Początkowo nie ma nic nadzwyczajnego w całym tym zbiorowisku. Ludzie sobie drepczą i nic ciekawego się nie dzieje. Przychodzi jednak przełomowy moment, następuje zagęszczenie i nagle kamera się obraca o 180 stopni czego nawet ja nie byłem w stanie przewidzieć. Tak więc filmik zaskakuje.

Ale to nie ludzie są najważniejsi, liczy się to co noszą i jak to robią. Bo przecież można wszystko ukrywać ale są również inne, lepsze sposoby na ubieranie się. Jedna z dziewczyn wie, że stringi powinny wystawać ze spodni i nie wstydzi się tego zaakcentować. Nie można odmówić jej odwagi i zdecydowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz