piątek, 4 grudnia 2009

Wystające stringi #42

Myślałem że nie dane będzie mi dzisiaj dotrzeć do domu jednak zdążyłem nie tylko przed nocą ale i przed deszczem. Jak się okazuje taka woda spadająca z nieba może być pożyteczna również dla wielbicieli kobiecych tyłeczków. I nie jest to żadne przemoczone ubranie - tym razem jest to:



Jeżeli ktoś obstawił na mokrego psa to jestem pod wrażeniem. Mówi się że jest on najlepszym przyjacielem człowieka ale ten konkretny czworonóg zyska sympatie wielu mężczyzn z całego świata. Wszak to jemu zawdzięczamy możliwość podziwiania czarnych stringów jego troskliwej opiekunki.

Coś mi mówi, że jest to ustawiona produkcja. Obraz jest za dobry i dziewczyna zbyt chętnie się wypina. Ale nie ma co narzekać, wolę popatrzeć na nią niż na panny z teledysków odziane w lateks. Chociaż pozostaje nutka niedosytu, gdyż filmiki z ukrycia przekazują choć małą cząstkę adrenaliny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz