piątek, 11 grudnia 2009

Wystające stringi #49

Walka Pudziana z Najmanem to dzisiaj najpopularniejszy temat wszelkich dyskusji. Może i ja jestem ciekawy jak to się wszystko potoczy jednak do innych rzeczy jestem stworzony. Tym razem wybierzemy się na spacerek miejskimi ulicami:



Momentami to już sam nie wiem co by tu napisać, wklejenie samego filmu to zdecydowanie za mało, w końcu nie każdy wie skąd go wziąłem i jaki jest jego kontekst. Jednak na każdym z nich można się spodziewać dziewczyny, której stringi wystają ze spodni co niejako jest zamierzeniem tego bloga.

Dzisiaj tam bardziej filozoficzne, bo ile można komentować same majtki. Chociaż mam już przygotowane kilka takich scenek, gdzie aż usta same się otwierają żeby wydusić kilka słów. W zasadzie to jutro wolne więc może wynajdę dla was coś ekstra.

1 komentarz: