środa, 16 grudnia 2009

Wystające stringi #54

Już po 23, jednak nie mogłem zapomnieć o wpisie. Niestety nie będzie on może zbyt składny ale goni mnie czas. Aktualizacje mają być codzienne i tak pozostanie. Dzisiaj zobaczycie ile radości nawet nie najmłodszej kobiecie mogą dać stringi:



Właściwie sam nie wiem jak wpadłem na ten film, od razu mówię że nie pasjonuję mnie ani konie ani piasek. Było to raczej przypadkowe znalezisko, które przeleżało na mojej liście prawie dwa miesiące zanim postanowiłem się nim podzielić. Nie wiem czy spodoba wam się dość wiekowa kobieta.

Obstawiam, że dziewczyna ma już trzydzieści lat za sobą i to dość dawno. Jednak jak już się wydało że wystają jej stringi to zaczęła kręcić pupą jak studentka na imprezie. Po raz kolejny widzimy że można mieć dystans do wszystkiego pod warunkiem że nie mieszka się w naszym kraju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz