niedziela, 13 grudnia 2009

Wystające stringi #51

Pada śnieg, pada śnieg dzwonią dzwonki sań... Śnieg musi w końcu spaść i w naszym kraju. Żeby mu choć troszkę dopomóc to biorę sprawy we własne ręce. Dzisiaj zobaczymy do czego mogą doprowadzić wygłupy na tym białych puchu:



To teraz się zdziwiłem, bo nie przypuszczałem że zimą ktokolwiek nosi stringi. Widać trzeba je naprawdę lubić żeby tak poświęcać swoje zdrowie. Tu już nawet nie chodzi że fajnie to wyglądało, taka czerń gdy wszędzie do około było bielutko, tylko pannie całe plecy było widać. Moim zdaniem powinny być priorytety.

Czasem mam wrażenie że nikt oprócz mnie nie zwraca na takie zjawisko uwagi, jednak światowa społeczność jest całkiem duża. Na jednym z for już w godzinę prawie 6000 osób obejrzało prezentowane treści. Nie jestem w takim razie sam a wystające stringi są popularne w wielu krajach. To daję motywację do dalszego pisania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz