piątek, 18 grudnia 2009

Wystające stringi #56

Święta ewidentnie kojarzą nam się z zakupami i kolejkami które nie mają końca. Hmm chyba już o tym pisałem ale dzisiaj mam coś równie dobrego. Zobaczcie co może się przytrafić kiedy ludziom nudzi się mierzenie ubrań w przymierzalni:



Przyznam się, że jestem miło zaskoczony. Kilka razy wpadłem na ten filmik i zawsze oglądałem go tak samo podekscytowany. Ta dziewczyna ewidentnie wie jak się zachowywać aby być w pełni uwodzicielską. Niestety okoliczności powstania nie są mi znane i pewnie nigdy się nie dowiem kim owa piękność jest.

Wszyscy musimy mierzyć ciuchy i często zdarza się że robimy zakupy w większym gronie. Szczególnie dziewczyny chodzą razem po sklepach, być może i przy naszych przebieralniach można sobie popatrzeć na panny, które w szale zmieniania ciuchów zapominają poprawić portek i dumnie prezentują wystające stringi - kiedyś to sprawdzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz