czwartek, 30 września 2010

Wystające stringi #342

Każdy z nas lubi czasem poimprezować, wiadomo że najlepsza zabawa jest w gronie znajomych, kiedy to wszyscy dobrze się znają. Niestety czasem nadmiar alkoholu może doprowadzić do tego, że bliska nam osoba wytnie nam jakiś numer. Jeśli jesteście ciekawi co stało się tym razem to zapraszam was do oglądania kolejnego filmiku - sporo tego jest:



Jak widać nie zawsze powinniśmy pić, zresztą ja jestem zdania że najlepsza impreza jest bez alkoholu ale mało kto mnie słucha. Może jestem już za stary żeby zrozumieć co rządzi tym światem ale żal mi troszkę patrzeć na upitą do nieprzytomności młodzież. Być może mam pecha że coś takiego widzę ale może jest w tym jakaś większa życiowa prawda.

Na filmiku mamy scenę kuchenno-łazienkową. Właściwie nawet pies wkręcił się do tego niecnego nagrania. Otóż jakaś upita dziewczyna kręci się po domu w nieco za luźnym dresie. Przez to cały czas z jej spodni wystają ciemnoczerwone stringi. W sumie to widać jej też sporą część pupy ale że jest zgrabna to nie mamy na co narzekać.

5 komentarzy:

  1. Ojoj... Co to sie stało że filmiku nastepnego nie ma???;o przerwales..??!!;(((

    OdpowiedzUsuń
  2. No własnie, co jest :)? I czekamy na newslettera

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jest mialy byc jakies niespodzianki na mailu? gdzie kontynuacja bloga? co jest???

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to koniec bloga juz?? Bez jaj mialobyc rok!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej stary nie zmieniaj bloga po co kontynuuj tutaj !!

    OdpowiedzUsuń