czwartek, 2 września 2010

Wystające stringi #314

Jak widzicie pora jest już późna i ten post to taki wyścig z czasem. Czasem się boję, że nie zdążę już tutaj niczego napisać i cała robota jaką dotychczas wykonałem pójdzie na marne. Nie chcę tego dlatego pomimo tego, że już prawie północ publikuję posta z dzisiejszą datą - chociaż nie wiem czy zdążę. Tak więc żeby niepotrzebnie nie przedłużać - zapraszam do oglądania:



Każdemu czasem odbija i robi wtedy dziwne rzeczy, niestety znacznie częściej odbija kobietom, które stają się coraz mniej przewidywalne. Nie wiem o co chodzi ale odnoszę czasem wrażenie, że dziewczyny stają się agresywniejsze i już nie czują się dobrze w roli grzecznych dziewczynek. W sumie nie wiem czy jest to dobre zachowanie na dłuższą metę.

Ale jeżeli chodzi o dzisiejszy wpis to mamy tutaj dziewczynę, która stoi na jakiejś scenie. W pewnym momencie rozpina swoje spodnie i lekko je opuszcza dzięki czemu widzimy jak wystają jej czarne stringi. Właściwie to widać jej całe majtki - ale czego się było spodziewać, skoro panienka zrobiła to specjalnie. A jednak zdążyłem napisać coś jeszcze dziś - 23:33

2 komentarze:

  1. Cieszy mnie to ze moge znowu dodawac komentarze, bo szczerze duzo lepiej mi jest wyrazac swoje skromne opinie tutaj:D Cos te nowosci nie dzialaja za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem co się dzieję, tak to już mają te dodatki Google, że działają jak im się podoba ;) Chociaż jak testowałem całość na innym komputerze to mi nawet całość działa.

    OdpowiedzUsuń