niedziela, 19 września 2010

Wystające stringi #331

Zastał nas koniec weekendu i niestety dalej nie udało mi się zebrać 10 osób na NEWSLETTER - tak więc z niespodzianki chwilowo nici - może w przyszły weekend będzie lepiej i już coś wam roześlę. Tymczasem jako że jutro wiele osób musi iść do szkoły to mam dla nich coś na osłodę - oto co może was spotkać jeśli macie dziwną i nieco zwariowaną klasę:



Czasem sam już nie wiem co by tutaj napisać. Dotyka mnie to szczególnie wtedy gdy jest dość późno. Jeśli jestem zmęczony i wszystko mnie boli to nawet te cztery czy tam pięć zdać to dla mnie duży wysiłek. Ale z moich wyliczeń wynika że jakoś pod koniec października będziemy świętować roczek - czekam na prezenty.

Jeśli niczego nie pokręciłem to akcja dzisiejszego filmiku toczy się w szkolę. Jednej z dziewczyn znajomi wyciągnęli ze spodni białe stringi. Dziewczyna nie miała jak się bronić i dość długo stała tak z wystającymi ze spodni stringami. W sumie tacy koledzy to prawdziwi skarb - potrafią wydobyć z nas to co najlepsze. Oby robili to jak najczęściej.

2 komentarze: