wtorek, 14 września 2010

Wystające stringi #326

Nowa fotki (więcej po zapisaniu na NewsLetter):
  1. http://www.fotka.pl/profil/xbittersweetx/albumy/1,Ja/13270478,,1275727345
  2. http://www.fotka.pl/profil/tilunia/albumy/1,Ja/49530150,,1281707964

W jakiś sposób wróciłem już do świata żywych. W końcu tylko raz w życiu chorowałem dłużej niż tydzień i cieszę się, że mój organizm dobrze sobie radzi. Dzisiaj jestem na proszkach i nie bardzo potrafię szybko skojarzyć jakieś rzeczy. Nawet jeśli chodzi o tego bloga, to przyznam się, że nie mam najmniejszego pojęcia gdzie ma miejsce akcja tego filmiku:



Jeśli macie jakieś pojęcie gdzie może rozgrywać się akcja tego filmiku to możecie się tym podzielić w komentarzach. Jako że fotki cieszą się dużym zainteresowaniem to postaram się od czasu do czasu wrzucić tu jakiś link - tylko problemem jest to, że dziewczyny często usuwają zdjęcia i moja baza fotek staje się z czasem mocno nieaktualna.

Na filmiku widzimy jakąś kobietę, która jest gdzieś - tylko tyle udało mi się zauważyć na tym nagraniu. Nawet nie bardzo wiem co ona tam robi. Ważne jest natomiast to, że w pewnym momencie z jej spodni dość wyraźnie wychodzą czarne stringi. Wygląda to całkiem nieźle dlatego podzieliłem się z wami tym filmikiem.

2 komentarze:

  1. Wydaje mi sie ze to jest jakis klub fitness albo cos w tym rodzaju bo ta kobieta chyba cos cwiczy. A co do twojego problemu z tym ze laski zdjecia usuwaja to mozesz je albo zapisywac na dysku albo stworzyc jakies archiwum na blogu gdzie beda w postaci jpeg:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym zbieraniem zdjęć to nie jest tak prosto, bo to narusza regulaminy fotka.pl itd. Ale ciągle pojawiają się nowe fotki wiec nie będzie tak źle - zawsze się coś dla was znajdzie.

    OdpowiedzUsuń