środa, 8 września 2010

Wystające stringi #320

Dzisiejszy wpis jest nieco bardziej rozbudowany - zobaczycie dwa filmy zamiast jednego. Dlaczego tak? Stwierdziłem że nie ma sensu rozbijać całości na dwa osobne posty. Pewnie doszłoby do tego, że już jutro bym nie pamiętał o tym, że mam wstawić następną część. Tak więc dzisiaj zapraszam was podwójnie na oglądanie znalezionych filmików:





Po raz kolejny jesteśmy w sklepie. Nie wiem czy te kobiety robią to specjalnie ale ja naprawdę zaczynam czuć pokusę żeby iść na zakupy. Zapewne nic z tego nie będzie ale gdzieś wewnątrz mnie rodzi się już taka idea. Chociaż znając moje szczęście to tego dnia na zakupach będą sami faceci, którzy zostali wysłania do sklepu przez swoje kochające żony.

Co widzimy na tych dwóch filmikach - jakąś nieokreśloną bliżej kobietę, która kuca w sklepie zapewne aby coś obejrzeć. W tym momencie z jej spodni wystają czarne stringi, które są bardzo dobrze widoczne. Nasz operator kamery pokręcił się tam troszkę żeby zrobić dla nas jak najlepsze ujęcia - dziękujemy mu za to z całego serca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz