poniedziałek, 13 września 2010

Wystające stringi #325

Witajcie, dzisiejszy wpis jest bardzo krótki. Otóż dość poważnie mi się zachorowało i nie jestem w stanie przyłożyć się w należyty sposób do pisania notek. Ten wpis skrobię w drodze do łóżka. Mam nadzieję, że jakoś mi to wybaczycie. Niedługo powinny się pojawić nowe zdjęcia gdyż znalazłem ich bardzo dużo - póki co obejrzyjcie filmik:



Mam dziwne wrażenie że ten film już tutaj był ale z innego ujęcia. W sumie to byłoby dziwne że akurat dwoje ludzi niezależnie od siebie nagrało jakiś pokaz i umieścili go w internecie. Wszak nic mnie już chyba nie zaskoczy, no chyba że znajdę kolejną część tego dzieła. Póki co nie mam głowy żeby napisać coś więcej, także tego nie robię.

Filmik jak widać przedstawia jakiś zespół, który występuje z tancerką. Dziewczyna macha tyłeczkiem w rytm muzyki a z jej spodni wyłaniają się czerwone stringi. Całość jest bardzo długa i dziewczynie przez cały czas widać majtki. W sumie nie wiem - może to był zamierzony element tego całego przedstawienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz