wtorek, 28 września 2010

Wystające stringi #340

Gdzieś tam w komentarzach doczytałem się, że chcecie tu widzieć też jakieś znane postacie. Jako że piszę tego bloga dla was to nie mogę pozostać głuchy na to wołanie. Dzisiaj macie dwa nagrania dotyczące pewnej bardzo młodej gwiazdy. Sam nie wiem ile ona ma latek ale to ta dolna granica wieku więc naprawdę miło się patrzy - zapraszam do oglądania:





W sumie to muszę się przyznać, że ten filmik spadł mi dzisiaj niemal z nieba i nie był jakoś szczególnie przygotowywany. Ale jak widać jak ktoś ma chęci to wszystko się układa tak żeby mu dopomóc. Tak było i tym razem, chociaż jak nic brakuje mi ciągle jakiegoś nagrania z naszą rodaczką - a kiedyś takie gdzieś widziałem, tyle że pamięć już nie ta.

Nie do końca wiem czy dobrze myślę ale ta dziewczyna to chyba idolka nastolatek. Hanna Montana? Pojęcia nie mam czy dobrze myślę - w każdym bądź razie na koncercie, który widać na filmiku ma bardzo niskie spodnie. W sumie to cały czas widać jej czarne stringi - nawet operator kamery uznał, że to coś ciekawego do pokazania.

2 komentarze:

  1. Kurde mistrzu jaka to nuda w pierwszym filmiku kocham too<3333

    OdpowiedzUsuń
  2. i co z tym tytułem cos ci to mowi??

    OdpowiedzUsuń