piątek, 10 września 2010

Wystające stringi #322

Mój komputer już całkowici odmówił posłuszeństwa, nie wiem który raz biorę się za pisanie tego wpisu. Mam nadzieję że tym razem uda mi się to zrobić. Ech nie wiem czemu ja to jeszcze robię, w sumie to ten blog nie przyniósł żadnych zysków, a ja poświęciłem mu tyle czasu. Ale ponarzekam sobie dalej - teraz zapraszam na dzisiejszy filmik:



Tutaj już oficjalnie mogę sobie ponarzekać. Chyba nie jestem najlepszym specem od prowadzenia bloga. Przez rok czasu pojawiło się tu raptem kilkanaście komentarzy i tylko jedna osoba zapisała się na newsletter. Tak dobrze myślicie - tym kimś jestem ja, bo muszę testować czy wszystko działa dobrze. Także nie ma się czym chwalić.

Na filmiku mamy scenką z jakiegoś lokalu gdzie podają pizze. Długo mi zajęło dojście o co tutaj chodzi - otóż na drugi planie widzimy kobietę, której ze spodni wystają czarne stringi. Zupełnie jej to nie przeszkadza, chyba nawet nie zdaje sobie z tego sprawy że widać jej majtki. Mnie zastanawia jedno, czy czarne stringi to jakaś plaga, każda dziewczyna je ma.

2 komentarze:

  1. Eeee Gościu nie narzekaj;D Masz zajebisty blog, fajnie sie go czyta szkoda tylko ze tak pozno sie o nim dowiedzialem bo gdzies z poczatku wakacji.. codziennie sprawdzam dodane filmiki i z przyjemnoscia ogladam. nie zgadzam sie z tym ze to bez sensu bo jak najbardziej jest sens prowadzenia bloga. Uwazam ze brakuje ci reklamy, ludzie musza wiedziec o tym! nie od razu krakow zbudowano. Cierpliwosci. Pamietaj "zeby byc najlepszym musisz pokonac najlepszych":D Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za słowa wsparcia :D Czasem potrzebuję takiego przypomnienia, że ktoś tutaj jest oprócz mnie :D

    OdpowiedzUsuń