niedziela, 26 września 2010

Wystające stringi #338

Dzisiaj wysyłam pierwszego NewsLettera - będzie to bardzo niewielka wiadomość, muszę sprawdzić czy wszystko działa. Tutaj od razu kieruję do was wielką prośbę - jak dostaniecie maila i wszystko będzie wyglądało dobrze to dajcie znać, chciałbym wiedzieć że materiały doszły i nie utknęły gdzieś w próżni. Tymczasem zapraszam na krótki filmik:



Ostatnio trafiłem na bardzo dużo takich krótkich filmików. Będę starał się je tutaj regularnie zamieszczać, czasem w nieco większej ilości. Ale jedna rzecz nie daje mi spokoju - czemu jeszcze nie trafiłem na nic z naszymi dziewczynami. Chyba będę musiał sam zainwestować w takie nagranie, bo inaczej nigdy czegoś takiego nie zobaczymy.

Filmik, który dzisiaj zaprezentowałem właściwie nie wymaga żadnego komentarza. Co mogę powiedzieć o czterech sekundach nagrania - chyba tylko tyle, że widzimy tam dziewczynę, której z jeansów wystają czarne stringi. To by było na tyle, tymczasem ucieka żeby skleić jakąś wiadomość do rozesłania - pamiętajcie żeby dać znać czy coś doszło!

10 komentarzy:

  1. Doszlo. Czekam na wiecej xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Doszło pięknie równiez czekam:d

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli wszystko podochodziło to z pewnością będą kolejny wiadomość :) Ale to pewnie w weekend, tak na dobry koniec tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Doszło, czekam na wiecej najlepiej czescie a nie co tydzien :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Adminie, dałbys rade zdradzic jak szukac zdjec z fotka.pl ? :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Admini, moglbys zdradzic jak szukac fotek z stringami z Fotka.pl? Byłbym bardzo wdzieczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to jak? Trzeba oglądać zdjęcia :P
    A tak na poważnie - ja mam do tego autorski programik, który przeczesuje fotka.pl w poszukiwaniu takich fotek. Nim się nie podzielę ale za to mogę obiecać, że będę Wam wysyłał znalezione fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Doszło doszło, czekam na więcej ;) Najlepiej dużo celebrytek :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nom zgodze sie z powyzszym "wiecej celebrytek" ale rowniez wiecej zdjec :)

    OdpowiedzUsuń