poniedziałek, 28 czerwca 2010

Wystające stringi #248

W zasadzie można powiedzieć że wakacje rozpoczęły się już na dobre. Zapewne teraz zaczną się całonocne imprezy i nadużywanie alkoholu. Wszak wszystko jest dla ludzi, ważne natomiast aby pamiętać o umiarze. Do czego może prowadzić zbyt intensywne picie - jeśli nie stanie się nic poważnego to najwyżej ktoś nagra nasze niezbyt płynne ruchy:



Nigdy bym nie wpadł na pomysł żeby nagrywać kogoś pijanego, tym bardziej jeśli byłaby to dziewczyna. Jednak nie przeszkadza mi to w oglądaniu takiego filmiku. W końcu to nie ja go nakręciłem, więc to nie ja jestem temu winny. Chociaż tam chyba nikt nie robi problemu z tego, że jakaś osoba sobie wszystko nagrywa.

Ale co tak dokładnie mamy na nagraniu - jest to dziewczyna, która zdecydowanie za dużo wypiła. Porusz się raczej blisko ziemi dzięki czemu większość czasu jest pochylona. Prowadzi to do tego, że ze spodni wystają jej stringi (polecam oglądać na pełnym ekranie), jednak nikomu to nie przeszkadza, a trzeba przyznać że fajnie to wygląda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz