środa, 23 czerwca 2010

Wystające stringi #243

Dzisiaj wiele czasu spędziłem na świeżym powietrzu dlatego też i wpis postanowiłem zadedykować miejscom publicznym. Jak wiemy to właśnie tam można spotkać najwięcej ludzi a co za tym idzie mamy największe szansę na to że zobaczymy coś ciekawego. Tym chłopakom się udało i postanowili podzielić się z nami swoim szczęściem i radością:



Jak doskonale widać warto podróżować. Nie muszą to być odległe państwa czy miasta, czasem wystarczy po prostu ruszyć się z domu żeby spotkało nas coś miłego. Nigdy nie sądziłem że to powiem ale jednak opłaca się chodzić na spacery - powiem więcej, dzięki temu sam dzisiaj miałem okazję zobaczyć dziewczynę, której wystawały stringi.

Ale powracając do filmu to muszę przyznać, że ktoś wykazał się niezłym pomysłem - mówię tutaj o tej ławce za szybą. Dziewczyna która na niej siedzi nie zdaje sobie sprawy, że wszyscy z tyłu mogą podziwiać jej czarne stringi, swobodnie wystające ze spodni. Chłopakom się to spodobało i postanowili zrobić sobie z tego całkiem sympatyczną pamiątkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz