niedziela, 20 czerwca 2010

Wystające stringi #240

Dzisiaj będę kontynuował wątek dotyczące facetów, którzy są tak niecierpliwi że nie dadzą kobiecie w spokoju przygotować nawet posiłku. Co prawda nie wiem czy to ten sam człowiek ale cała sytuacja wygląda dość podobnie. Nie będę was już dłużej przetrzymywał - po prostu sami oceńcie czy to jest ta sama parka co ostatnio:



Nie wiem jak tak można gotować - zdaję sobie z tego sprawę że już o tym mówiłem ale to nie daj mi spokoju. Może to wszystko wina tego że jestem estetą i pewnych rzeczy nie jestem w stanie znieść. Ale to już zupełnie inna tematyka i na pewno nie mieście się w zakresie tego bloga. Tak więc oszczędzę wam moich wywodów na temat konstrukcji świata.

Scena jest taka sama jak poprzednio. Jakaś dziewczyna stoi sobie przy garach i nagle zjawia się facet, które odchyla jej spodnie i zaczyna bawić się pupą. Dla nas ważne jest tylko to, że dziewczyny widać czarne stringi. Nie wiem czemu ale mi ostatnio nie podobają się te wszystkie pupy dziewczyn, które występują na filmikach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz