wtorek, 22 czerwca 2010

Wystające stringi #242

Jak można zauważyć ostatnimi czasy piszę troszkę wcześniej a wszytko dlatego, że postanowiłem się przyłożyć i nie odkładać wpisów na ostatnią chwilę. Jak dało się zauważyć często prowadziło to do pomyłem, w zasadzie to były przekłamania i niedopatrzenia, których teraz mam nadzieję uda mi się uniknąć. Póki co świętujmy nowy film - może to być taniec radości:



Zawsze będą mi się podobać filmiki, na których młode dziewczyny tańczą w rytm muzyki i do tego świetnie się bawią. Nie wiem czemu ale wywołuje to na mojej twarzy szczery uśmiech i całą masę innych pozytywnych emocji. Oby i u nas zagościła moda na takie wygłupy - chociaż nie wiem czy w Polsce zjawisko nocowania u kogoś jest równie popularne co za oceanem.

Dzisiejsza produkcja jest naprawdę zacna - najpierw dwie dziewczyny tańczą, a w zasadzie kręcą swoimi pupa w dość jednoznaczny sposób. W końcu jednak z nich pokazuje specjalnie swoje zielonkawe stringi wyciągając je ze spodenek. Szkoda że blondynka nie zdecydowała się na taki krok, z pewnością miała równie skąpą bieliznę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz