niedziela, 13 czerwca 2010

Wystające stringi #233

Zawsze chciałem prowadzić tego bloga tak, aby każdy tydzień to były wpisy z danej tematyki. Niestety moje lenistwo wzięło górę już na starcie i nie chciało mi się zrobić odpowiedniej listy. Może to i lepie bo dzięki temu wiele osób może znaleźć tu coś dla siebie - dzisiaj będzie to żart (czy śmieszny to już wy ocenicie), w którym główną rolę grają stringi:



Nie sprawdzałem co znajduje się na stronie producenta filmiku ale spodziewam się, że może tam być więcej podobnych scen dlatego biorę na siebie wertowanie internetu. W zasadzie to zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz - mianowicie jak podoba wam się nowa wersja kolorystyczna tego bloga? Chyba nieco bardziej klimatyczna i pasująca do tematyki.

Wracając do dzisiejszego filmiku to akcja opiera się na tym, że młody chłopak wchodzi do pokoju gdzie zastaje dziewczynę słuchającą muzyki. Siedzi ona na zwykłym krześle w taki sposób że stringi dość mocno wystają jej ze spodni. Chłopak nie może się powstrzymać i pociąga za nie z taką siłą że rozrywa je na części. Ot cała historia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz