sobota, 19 czerwca 2010

Wystające stringi #239

Czasem zupełnie nie wiem od czego zacząć pisanie i chyba taki dzień jest właśnie dzisiaj. Co prawda znalazłem nawet ciekawy filmik, co prawda znów mam odczucie że on już tu był ale to nie zmienia faktu że ciężko mi się piszę. Może lepiej będzie jak już przestanę męczyć was tym wstępem i zaproszę do oglądanie kolejnego materiału:



Znów mamy do czynienia z radosną twórczością młodych dziewczyn. Najbardziej martwi mnie fakt, że dziewczyny wyglądają dość młoda - mam nadzieję że nie napadnie mnie prokurator. To by było nawet całkiem zabawne, w jednej chwili ze zwykłego bloggera stałbym się jakimś strasznie potępianym przestępcą. Ale to chyba mi nie grozi.

W zasadzie cały filmik to jakieś wygłupy dwóch dziewczyn, wszystko jest robione bez celu. Jednak to co przykuwa nas wzrok to różowe stringi które widać blondynce. Ponoć nie wiedziała że wystają jej majtki ale to tylko dodaje scenie uroku. Właśnie takie przypadkowe ujęcia są najciekawsze i ekscytujące.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz