piątek, 30 kwietnia 2010

Wystające stringi #189

Miesiąc już się kończy i pora na jakieś podsumowanie. Chociaż nie bardzo wiem co napisać to muszę przyznać że jestem z was dumny, że cały czas mnie odwiedzacie. Na konkretne podziękowania przyjdzie czas przy 200 wpisie. Póki co zajmijmy się świętowaniem majówki - można tańczyć i szaleć, najlepiej w towarzystwie takich dziewczyn:



Nie wiem skąd biorą się takie pomysły ale cieszy mnie to, że w młodych ludziach jest dość szaleństwa i odwagi żeby robić tak zwariowane rzeczy. Chociaż ostatnio dotyczy to głównie kobiet to jednak mam wrażenie że to nawet lepiej. W końcu to one nas cieszą i miło jest na nie popatrzeć kiedy ma się chwilkę wolnego czasu.

Tutaj mamy do czynienia z dwoma nastolatkami tańczącymi na poddaszu. Uwagę należy szczególnie zwrócić na jedną z nich - rzecz jasna na tę, która cały czas poprawia swoje czarne stringi tak żeby były widocznie z jej spodni. I niech ktoś mi powie że to było przypadkowe. Jednak są jeszcze dziewczyny, które otwarcie pokazują że ten strój coś w sobie ma i można dobrze wyglądać z widocznymi stringami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz